5 de maig del 2020

Classes dia 5/05/20

Bon dia de nou a tots, 👧👦

Ja és dimarts i com vos vaig informar ahir, hui a la classe de castellà anem a realitzar el qüestionari de la unitat 9. Aquest funciona exactament igual que el de la unitat passada. 

💥Vaig a deixar-vos ací l'enllaç del qüestionari. Sols heu d'entrar i contestar a les preguntes. 

📌Recordeu: 👇👇👇

✅Una vegada tot emplenat, baix de tot teniu un "botonet" on posa ENVIAR, cliqueu ahi i directament a mi m'arribaran les vostres respostes. 

✅Sols heu de fer-lo una vegada

✅Aquests qüestionaris no equivalen exactament a exàmens com haguérem fet a classe. Són ACTIVITATS AVALUABLES per tal de veure si hem comprès els continguts. Posaré les notes en alexia al igual que amb totes les tasques que m'heu enviat. 

📌Enllaç qüestionari: 👇👇👇



✖ IMPORTANT: Aquests mesos, estic rebent totes les vostres tasques. SEMPRE conteste quan me les envieu, aleshores,  si en algun cas no vos he contestat, torneu-me a escriure per si hi ha hagut algun error. 

També dir-vos una vegada més, que aquest 3r trimestre avaluarem totes les activitats, treballs i qüestionaris que anem fent, per tant, recordeu sempre que tindré molt en compte la bona presentació.  PROMPTE POSARÉ NOTES EN ALEXIA. 


Qualsevol dubte escriviu-me com sempre. 

Tinc mil ganes de vore-vos. Cuideu-se molt.



Fins demà dimecres,

Gloria 💋

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Informació general

Estimats alumnes i famílies, Com sabeu estarem un temps sense anar al col·legi i per tant, haurem de comunicar-nos mitjançant diferents m...