4 de maig del 2020

Classes dia 4/05/20

Bon dia alumnes 👭👬💛,

Com ha estat el cap de setmana? Cada vegada ens queda menys per poder tornar a la normalitat. Gaudiu dels moments que podeu eixir però sempre amb compte. 

⌛Ja estem a 4 de maig i com tots els dilluns, tindríem classes de ciències naturals, castellà, plàstica i ciències socials. Vos explique què anem a fer hui: 

👉Com bé sabeu, aquest 3r trimestre estem portant-lo a terme mitjançant tasques per ací i treballant des de casa amb tot allò que m'envieu, aleshores, per tal de poder avaluar hui necessite el següent

  • Ciències naturals: la tasca de hui consisteix en enviar-me al meu correu electrònic una foto de  l'esquema de la pàgina 100 que vam fer el passat 24 d'abril a la nostra llibreta.

  • Lengua castellana: hoy no vamos a tener deberes de lengua, pero os informo que mañana martes día 5 haremos un cuestionario del tema 9 como hicimos en el tema pasado. Os pondré por aquí el enlace y solo tenéis que entrar y contestar las preguntas. 

  • Plàstica: de moment no anem a continuar el quadern. Però sí recordar-vos que encara hi ha alumnes que no m'heu entregat la fitxa de la pàgina 27 que tindria que estar enviada des del passat 31 de març. Com bé vos vaig dir per alexia, sabeu que les fitxes enviades fora de termini la nota màxima sempre és un 5, al estar amb aquesta situació, vam tindre 2 setmanes per enviar-la, i així i tot encara no les tinc totes.  

  • Ciències socials: igual que en naturals, la tasca de hui consisteix en enviar-me al meu correu electrònic una foto de l'esquema de la pàgina 102 que vam fer el passat dilluns 27 d'abril a la nostra llibreta.  

📌Podeu enviar-me sense cap problema els dos esquemes junts al mateix missatge. Recordeu que sempre fem els esquemes amb bona presentació i amb colors perquè són resums de la unitat. 

🔔❗MÚSICA: molts de vosaltres m'heu enviat a mi l'activitat de la setmana passada, així que vos demane a la resta que me l'envieu i així jo passe les de tots. 


📩Com sempre, el meu correu és: gloriaramos@fefcoll.org 


Recordeu que per enviar-me les tasques podeu utilitzar ja el vostre correu. 
Qualsevol dubte escriviu-me sempre.  
Ja ens queda menys!!! Molts ànims per a tots, i cuideu-se. 


Gloria 💋 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Informació general

Estimats alumnes i famílies, Com sabeu estarem un temps sense anar al col·legi i per tant, haurem de comunicar-nos mitjançant diferents m...